FAQ

Udsolgt? Du kan forudbestille.


Hvornår modtager jeg min forudbestilling?

Som udgangspunkt sender vi altid varen, så den forventes leveret på udgivelsesdatoen. Det afhænger ofte af, hvornår vi modtager varen fra producenten, og derudover kan den valgte leveringsmetode have indflydelse på leveringstiden.




Hvornår bliver min ordre afsendt?


Som udgangspunkt kan du forvente at din ordre afsendes samme dag. Det afhænger af det pågældende fragtselskab, hvornår ordren senest skal være lagt for at kunne blive sendt afsted samme dag.




Hvad gør jeg, hvis jeg ikke har modtaget min ordre?


Hvis ikke du har modtaget noget indenfor den oplyste leveringstid kan der være tale om en forsinkelse hos fragtselskabet. I så fald kan det være tid til at efterlyse din pakke, og der kan desværre forventes ekstra leveringstid, indtil der er klarhed over sagen hos fragtselskabet.

Kontakt os via mail, hvis du ikke har modtaget din ordre og ventetiden begynder at føles lang. Husk at angive dit ordrenummer i mailen.

Bemærk: Der kan forekomme mindre forsinkelser hos fragtselskaberne, hvorfor vi anbefaler at du kontakter os 1-2 dage efter den forventede leveringstid er overskredet.

Hvis der går for lang tid, kan efterlysningen desværre nægtes, da det ikke vil være muligt for fragtselskabet at erstatte pakken.




Forsendelse


Forsendelse ved e-handel er vigtigt og forsendelse er en kunstart. Lad os dog slå fast. Der er ikke noget der hedder gratis forsendelse i denne verden. Det er derfor lidt et mysterium, at man så tit får tilbudt det alligevel. Vi forklarer her lidt om fænomenet.

Vi har desværre endnu ikke fundet en leverandør, der vil levere til hele Danmark gratis. Vi vil altid gå ind for gennemsigtighed på fragt.

Fragt og levering

Fragt

Fragtprisen starter fra 49 DKK. Ovenstående gælder til alle adresser i Danmark. Skal du have sendt til en adresse i udlandet, skal du betale den gældende fragtpris til det pågældende land.

Levering og leveringstyper

Leveringstid er den tid det tager det valgte fragtfirma at levere din ordre, efter den er gjort klar til afsendelse hos os (læs mere under Afsendelse).

PostNord

PostNord yder dag-til-dag levering af pakker. Dette gælder mandag til lørdag i hele Danmark. I enkelte tilfælde kan der dog være nogle dages ekstra forsinkelse fra PostNords side. Husk, at leveringstiden tæller fra din ordre er sendt afsted fra vores lager.

Levering til hjemmeadressen

Varerne sendes som pakke direkte til din hjemmeadresse. Hvis du ikke er hjemme, når postbuddet ringer på, vil pakken blive lagt til afhentning på posthuset, i postbutik eller i pakkeboksen. Hvis du er tilmeldt Modtagerflex (læs mere her), vil pakken blive afleveret på det aftalte sted på modtageradressen.

Pakkeboks

Pakkeboksen er Post Danmarks pakkeautomater, der findes over hele landet (mest udendørs men også i mange fysiske supermarkeder m.m.). Du får besked pr. mail/sms, når din pakke er nået frem. OBS! Beskeden indeholder 2 pinkoder. Når du taster dem ind på skærmen ved pakkeboksen, åbner rummet i automaten hvor din pakke ligger. Husk også dit sundhedskort! I udendørs pakkebokse, kan der afhentes hele døgnet alle ugens dage. I indendørs pakkebokse kan der afhentes indenfor butikkens normale åbningstid. OBS! Er pakkeboksen fuld, bliver leveringsstedet automatisk ændret til nærmeste med plads, inden for en radius af 10 km. fra dit oprindelige sted.

Postbutik / Posthus

Findes over hele landet (Posthuse og i flere fysiske supermarkeder). Du får besked pr. mail/sms, når din pakke er nået frem. OBS! Når du henter pakken, skal du medbringe pakkenummer samt officielt legitimation med billede, f.eks. et kørekort. Pakken kan afhentes indenfor butikkens normale åbningstid. OBS! Er pakkeboksen fuld, bliver leveringsstedet automatisk ændret til nærmeste med plads, inden for en radius af 10 km. fra dit oprindelige sted.

Tracking / Sporing

Når din ordre er pakket og klar til afsendelse, modtager du en mail hvori du finder dit Track & Trace nummer (sporingsnummer), så du nemt kan følge din pakke online. Når pakken er nået frem, har du de næste 14 dage til at hente forsendelsen. Herefter bliver den sendt tilbage til PostMe.

GLS

GLS leverer indenfor 48 timer (normalt allerede næste dag) i hele Danmark. I enkelte tilfælde kan der dog være nogle dages ekstra forsinkelse. Husk, at leveringstiden tæller fra din ordre er sendt afsted fra vores lager (læs mere under Afsendelse).

PakkeShop

GLS PakkeShop findes over hele landet (eksempelvis i Brugsen, 7-Eleven, Shell og andre steder). Du får besked pr. mail/sms, når din pakke er nået frem. OBS! Når du henter pakken, skal du medbringe pakkenummer samt officielt legitimation med billede, f.eks. et kørekort. Pakken kan afhentes indenfor butikkens normale åbningstid. OBS! Er pakkeshoppen fuld bliver leveringsstedet automatisk ændret til nærmeste afhentningssted.

Tracking / Sporing

Når din ordre er pakket og klar til afsendelse, modtager du en mail hvori du finder dit Track & Trace nummer (sporingsnummer), så du nemt kan følge din pakke online. Når pakken er nået frem har du de næste 10 dage til at hente forsendelsen. Herefter bliver den sendt tilbage til CURVEx.

Afhentning på vores adresse

På Overgaden Neden Vandet 9A, 4 sal. 1414 København K, har du mulighed for at hente de varer du har købt. Du får en mail fra os, så snart dine varer er klar.

Du kan afhente dine varer alle hverdage mellem 09.30 - 16.00.

Hvorfor har I ikke gratis fragt på CURVEx?

Vores priser er generelt skarpe,

Derfor kan vi desværre ikke give dig fri fragt. Til gengæld er målsætningen at vi ikke skal tjene en krone på fragt, når regnestykket opgøres.

Har du spørgsmål til forsendelse?

Så er vi kun et supportklik væk. Find support ude til højre.




Returret?


Frem og tilbage… Ingen problemer!

Det skal være let at returnere en vare til CURVEx. Lad os starte med hvorfor du ønsker at returnere den? Skriv til os på hello@curvex.dk

Fortryder du købet? Har produktet en defekt/transportskade?

Fortrydelse

Hvis du fortryder dit køb, eller har du fået valgt et forkert produkt, kan du få pengene tilbage, eller ombyttet til et andet. Er produktet du ønsker, billigere end det oprindelige, refunderer vi differencen. Vi kan desværre ikke ombytte til dyrere produkter, og vil i så fald blot refundere. Kontakt os gerne inden du indsender en retur. Du kan dog også blot returnere produktet til:

MeeW ApS

Overgaden Neden Vandet 9A, 4.

1414 København K

Danmark

Att: Ordrenummer

Vedlæg ordrenummer samt en note hvor du oplyser, om du ønsker pengene retur.

Bemærk, at returvarer sendes på egen regning, såfremt du har fortrudt købet eller købt et forkert produkt.

Vigtigt ved mærker på varer: Vi gør opmærksom på, at mærker eller mærkater ikke må fjernes fra varer, såfremt en vare ønskes at blive returneret. Ved modtagelse af varer uden mærker, kan en retur afvises.

Produktet er defekt, eller har en transportskade

Ved en defekt af enhver art, er der tale om en reklamation. Alle reklamationer skal anmeldes via mail hello@curvex.dk

Vores reklamationsafdeling vil så sende dig en returseddel, som kan bruges til retur af produktet. Nogle producenter ønsker i stedet et billede, eller en video, hvor du ved tilsendelse af dette, kan undgå at indsende produktet. Kontakt os på mail, for videre info om netop dit produkt.

CURVEx varetager alle reklamations henvendelser i vores interne reklamationsafdeling, og vi sidder klar til at hjælpe dig på mail alle hverdage mellem 9:00 og 17:00. Vær opmærksom på, at reklamationer skal anmeldes på mail. Vi kan desværre ikke tage imod reklamations henvendelser over telefonen, af hensyn til leverandørens krav om dokumentation. I enkelte tilfælde skal returvaren direkte til leverandøren. I sådanne tilfælde, vil reklamationsafdelingen sørge for al forberedelse.

Hvornår modtager jeg mine penge retur?

Herunder er besvaret en række spørgsmål vi ofte får. Er der andet du mangler af info, skal du endelig ikke tøve med at kontakte os.

Lad os starte med at slå fast at... Ja! Vi betaler penge tilbage ved retur og NEJ!, vi tager ikke noget gebyr for det.

Vi tilbagebetaler ALTID pengene til det kort der foretog handlen og dermed den konto kortet tilhører. Det er hurtigst for alle parter og dermed sikrer vi os at det vitterlig er køber, der får pengene retur.




Hvor længe kan jeg ændre min ordre?


Kontakt os straks på hello@curvex.dk hvis du har brug for at foretage ændringer i din ordre. Når din pakke er sendt, kan vi ikke foretage os yderligere ændringer.




Hvilken batteritype bruger CURVEx?


Lithium 3.7 180mA med 6 timere standby levetid med kun 1 gange USB opladningstid.

Ved aktiv brug, holder batteriet i 2 timer.




Hvordan tilslutter jeg headsettet til app’en?


Du har modtaget en brugermanuel med dit headset. Den kan du følge. Har du mistet den, kan du download en ny ude til højre på support siden eller skrive til os på hello@curvex.dk




Hvor bor i?


Vi er stolte af at være baseret i København. Vi har ikke nogen permanente fysiske butikker endnu, men du er velkommen til at besøge vores innovative kontor på Christianshavn, og købe et headset og få det med, med det samme. Vi tilbyder forsendelse overalt i verden. Hvis du vil holde dig opdateret om fremtidige pop-up butikker eller begivenheder, skal du sørge for at følge vores sociale medier eller nyhedsbrev.




Hvordan kan jeg følge min bestilling?


Når din ordre er sendt, modtager du en e-mail med bekræftelse og sporingsnummer.




Hvornår sendes min bestilling?


Hvis du har købt mandag - fredag ​​inden kl. 9, sendes din ordre den dag. Hvis du køber efter kl. 9, kan vi ikke garantere afsendelse samme dag. Hvis du køber i løbet af weekenden, sender vi din ordre næste arbejdsdag.




International levering?


Vi sender med glæde vores produkter til hele verden.

International levering vælges ved kassen, men inkluderer ikke potentielle toldafgifter. Lokale moms og/ eller told kan blive opkrævet.




Hvordan ændrer eller annullerer jeg min bestilling?


Vi er stolte af at levere din ordrer så hurtigt som muligt, hvilket betyder, at hvis du har brug for at foretage en ændring af din ordre, bedes du kontakte os hurtigst muligt. Den bedste form for kommunikation er vores support-e-mail, som er hello@. Vi vil gøre vores bedste for at få din ordre ændret, men hvis din ordre er afsendt har vi ingen mulighed for at ændre din ordre eller annullere den.




Hvor længe kan jeg ændre eller annullere min bestilling?


Kontakt os straks på hello@curvex.dk hvis du har brug for at foretage ændringer i din ordre. Når din pakke er sendt, kan vi ikke foretage yderligere ændringer.




Hvordan kan I sælge kvalitet så billigt?


På grund af vores fremstillings- og kvalitetsproces. Du kan udvikle produkter af høj kvalitet, hvis du kontrollerer hvert trin i processen. Det betyder, at en fuldtidsansat hos CURVEx kontrollerer hvert produkt, inden det emballeres. Det er den eneste måde at sikre, at alt, hvad vi sender, lever op til den kvalitetsstandard, som hver kunde fortjener.

Endelig leverer vi alle vores produkter direkte til vores kunder. Vi opkræver, hvad vi har brug for, ikke hvad vi kan. Det er et enkelt system, vi synes, at flere mennesker skal følge.




Hvor langt rækker Bluetooth forbindelsen?


Op til 10 meters trådløs Bluetooth 4.0 forbindelse




Hvad er der med i æsken?l


1x CURVEx NEO PRO scanner

1x CURVEx NEO LIGHT scanner

1x Kuffert med USB oplader kabel

1x brugermanual og hurtig-start guide




Tyngdekraft sensor?


3D positionerings system og indbygget tyngdekraft (gravity) sensor




Hvad er forskellen på garanti og reklamation?


Garanti er noget der oftest udstedes af producenten af produktet. For at høre om der er garanti på et pågældende produkt, henvises der derfor oftest til producenten. Det du altid får med ved køb i Danmark online såvel offline, er 2 års reklamationsret fra forhandleren af produktet. Reklamationsretten dækker fejl på produktet, der var til stede ved køb, eller hvor et senere problem er opstået på baggrund af en fejl, der var til stede ved køb. Det er forhandleren der de første 6 måneder skal dokumentere fejl/ikke fejl ved køb (Formodningsreglen), og forbrugeren der skal dokumentere det i de resterende 18 måneder. Reklamationsretten kan aldrig være mindre end 24 måneder samlet. Garanti varierer omvendt meget, da der ikke er specifikke regler om dette. Det er, som nævnt, noget producenter ofte tilbyder som en slags forsikring om at deres produkt er af en god kvalitet. En garanti dækker fejl, der ellers kan være svære at påvise har været der fra start og dækker i visse tilfælde også slitage og derfor er garanti super at se efter ved nyt køb, men det er, som nævnt, oftest en sag direkte mellem forbrugeren og producenten. Information om garanti, er mest almindeligt beskrevet i det materiale der ligger sammen med en ny vare (så husk at holde fast i det). Det kan også være beskrevet i vores produktinformation, hvis vi er blevet oplyst om at det er noget der gives på det pågældende produkt





Fandt du ikke det, du søgte?

PRODUKTER

KONTAKT

CURVEx

  • Instagram
  • LinkedIn
  • Grey Facebook Icon

CVR  42112259

OVERGADEN NEDEN VANDET 9A

1414 KØBENHAVN K

HELLO@MEEW.dk

+45 2270 7042

STRATEGISKE PARTNERE

4325.png
CSE-vertical-2_edited.png
danskindustri_edited.png
healthtech_logo1-01-495x400_edited.png

Tilmeld dig vores nyhedsbrev, og hold dig opdateret med nye produkter, apps og eksklusive tilbud.

CURVEx 2017 - 2021

0